Geplaatst: 24-08-2004 9:19
Auto draait stationair min of meer op 3 cilinders.Uitlezen geeft foutcode van de Fitssensor en inspuitventiel.Fitssensor ratelde niet en na vervangen weer wel.Geeft nu alleen nog als foutkode inspuiting en blijft stationair onregelmatig lopen en rookt nu ook wat.Op toeren en tijdens rijden geen noemenswaardig probleem.Iemand een idee.Auto heeft wel 270.000 km gelopen.