af en toe geen remmen

4 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1974
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-09-2004 13:44

[17578] na ongeveer een 30 min rijden kun je het rempedaal helemaal tot aan de bodem intrappen en geeft de wagen een erge stank nu de auto bij ons in de werkplaats staat heeft hij een perfecte rem druk en remt hij gewoon goed wij denken aan de hoofdremcilinder

dat die inwendig lekt en dan via vacuum aansluiting op inlaat remvloeistof verbrand vandaar de stank heeft iemand nog een idee hierover b.v.d.