Geplaatst: 08-09-2004 13:44
[17578] na ongeveer een 30 min rijden kun je het rempedaal helemaal tot aan de bodem intrappen en geeft de wagen een erge stank nu de auto bij ons in de werkplaats staat heeft hij een perfecte rem druk en remt hij gewoon goed wij denken aan de hoofdremcilinder
dat die inwendig lekt en dan via vacuum aansluiting op inlaat remvloeistof verbrand vandaar de stank heeft iemand nog een idee hierover b.v.d.