3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-09-2004 9:06
[17412] Lampje van ABS is spontaan gaan branden. Aan de wielsensoren e.d. is zo niets te zien. Wellicht iemand die de meest voorkomende storingen weet. Zelf geen app. om uit te lezen.