Geplaatst: 19-08-2004 10:20
Vanmorgen bij het starten van mijn auto, sloeg hij direkt weer af. Daarna knipperde het lampje van het voorgloeisysteem.
Bij de 2e keer proberen, precies hetzelfde.
De derde keer heb ik geprobeerd om door te starten, motor sloeg weer aan en direkt weer af waarna er de startmotor alleen draaide zonder dat de motor enig leven gaf. Ook het voorgloeilampje knipperde weer.
De 4e keer heb ik weer gewoon gestart, dit keer bleef de motor lopen.
Het vreemde is dat de motor direkt aanslaat, het is niet zo dat hij moeilijk aanslaat, maar de motor valt direkt weer uit.
Ook het knipperen van het voorgloeilampje kan ik niet verklaren.
Heeft iemand een idee?
Groeten, Samber