oliedruklampje

3 reacties

Merk
Seat
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-08-2004 19:10

[17036] wij hebben een ibiza waarbij na het starten vanaf 1500 toeren gaat het oliedruklampje branden en piept er 3x een signaal,uitlezen met kts 650 geeft geen fouten,zender vernieuwd,oliefilter vernieuwd,oliedruk gemeten (is goed),dynamo verwisseld ,deurcontacten verwisseld(stond in problemcar)geen resultaat.Weet iemand iets over dit probleem?