Geplaatst: 20-08-2004 19:10
[17036] wij hebben een ibiza waarbij na het starten vanaf 1500 toeren gaat het oliedruklampje branden en piept er 3x een signaal,uitlezen met kts 650 geeft geen fouten,zender vernieuwd,oliefilter vernieuwd,oliedruk gemeten (is goed),dynamo verwisseld ,deurcontacten verwisseld(stond in problemcar)geen resultaat.Weet iemand iets over dit probleem?