Geplaatst: 10-09-2004 14:45
[17688] hoi, wie weet er misschien raad.
bij deze mazda blijven de remschijven kromgaan en en dit wordt steeds erger. de eerste schijven laten afdraaien + nwe blokken geplaatst.
het komt weer terug, verv. nieuwe schijven en blokken gekocht (van nipparts) en er op gezet en het komt weer terug ,we hebben toen de remzadels goed bekeken en en de gangbarheid van de remzuigers en de schuifpennen aan de fuseestukken gereinigd en weer de schijven laten afdraaien.
de fusee's ook nog verv ivm. twijfel door examplaren van de sloop.
denk je klaar te zijn!!!!!!!!!!!!!!!!! het komt weer terug,ik rijdt zelf iedere dag met deze auto en verg er niet te veel van,houdt zelden mijn voet op de rem als ik stil sta.
weet iemand waar je dit zou kunnen zoeken of zijn de schijven en blokken van nipparts niet zo best!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laat maar eens los techneuten.