Geplaatst: 23-01-2006 21:30
[47588] ik zit in een klein probleem dat is :
ik heb een transporter 2.5 TDI 111kw/151pk
mijn standaart injectoren dat in mijn motor zit zijn 220mbar
maar ik wil ze verwisselen met een 300mbar kan dat ?
maar mijn vraag is :
kan er wat gebeuren als ik 220mbar verwissel met 300mbar ?
als je het weet mail dan snel ik wacht op antwoord