mijn injectoren zijn 220mbar maar ik heb inde plaats van 220

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Multivan
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-01-2006 21:30

[47588] ik zit in een klein probleem dat is :

ik heb een transporter 2.5 TDI 111kw/151pk

mijn standaart injectoren dat in mijn motor zit zijn 220mbar

maar ik wil ze verwisselen met een 300mbar kan dat ?

maar mijn vraag is :

kan er wat gebeuren als ik 220mbar verwissel met 300mbar ?

als je het weet mail dan snel ik wacht op antwoord