Geplaatst: 24-01-2006 21:18
[47671] hallo subaru monteurs
ik ben zelf werkzaam bij alfa romeo maar mijn interesse gaat uit naar een impreza 1600 of 1800cc
kan iemand me vertellen of deze auto bepaalde zwakke of kwetbare punten heeft.(kan nooit zo veel zijn als alfa)
b.v. distr,snaar om de hoeveel km en is dit een beetje te doen?
is er een ervaren subaru techneut die me dit kan vertellen.
alvast bedankt
Hans