Geplaatst: 15-06-2005 20:21
[33279] Als je gaat rijden met deze auto gaat het motorm.lampje branden. De code zegt dat er geen signaal ven de snelheidsmeter is. Het gaat hier om een Vectra 1.8 uit 1993 met een kilometer teller kabel. De snelheidssensor uit de klok heb ik vervangen. Later een andere klok erin gezet. Een andere computer ook geprobeerd. Maar steeds dezelfde storing. Ook de blauw rode draad van de klok naar de computer heb ik door gemeten en deze is ook goed. Verder had ik al eerder de lamda vervangen de mapsensor en ook het gasklephuis. Wie heeft er nog een suggestie.