Geplaatst: 01-04-2004 9:18
Deze auto wou niet meer lopen ecu was defect opgestuurd voor rep toen starte hij weer. maar hij loopt niet goed op schoke ,hij slaat gelijk weer af als je weg wil rijden, als alles goed warm is geen probleem foutcode uitgelezen geen aanwezig heeft iemand een zoek tip.