Geplaatst: 14-06-2005 9:05
Goedenmorgen.
Deze seat stopte ermee,de wegenwacht constateerde een verbrande rotor,na deze vernieuwd te hebben stopte de auto weer(na een half uur) en de wegenwacht constateerde weer dat de rotor was verbrand.
Klant heeft de auto naar onze werkplaats gesleept,vanochtend liep de motor gewoon.
De rotor is inderdaad gesmolten(daar waar de vonk de punten inde kap passeerd)
Ik heb nu een nieuwe rotor en kap geplaatst en een proefrit gemaakt (zie nu niets aan de rotor)
Volgens de wegenwacht komt het inbranden door een defecte hall-gever maar ik kan dit niet rijmen.
Heeft iemand dit weel eens aan de hand gehad?