Geplaatst: 13-04-2004 19:29
[12095] We hebben een peugeot 309 van 1990, de motor valt al stotterend uit onder het rijden als hij warm is. Slaat erna ook niet meer aan, na een kwartier start hij weer vrolijk!!
Onstekingsmodule, rotor, verdelerkap en bougies zijn vervangen, maar heeft niet geholpen.
Iemand nog een bruikbare tip??
Alvast bedankt