Geplaatst: 16-06-2005 19:39
[33337] heb klant wiens airco niet start, de compressor start niet en de ventilatoren ook niet. Bij mercedes heeft men hem een beetje met een kluitje in het riet gestuurd. Zekeringen ok! Is dit een ingebouwde veiligheid als er te weinig gas in is?