geluid in bocht

3 reacties

Merk
Mazda
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-04-2004 19:35

[12194] Hallo colega's

heb een mazda 323 en deze maakt geluid in de bocht

kan dit de homokeneet zijn want daar lijkt het op ik dit ook nog eens bij een andere auto gehoord alvast bedankt