3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 15-04-2004 19:35
[12194] Hallo colega's
heb een mazda 323 en deze maakt geluid in de bocht
kan dit de homokeneet zijn want daar lijkt het op ik dit ook nog eens bij een andere auto gehoord alvast bedankt