geluid in stuur inrichting

3 reacties

Merk
Seat
Model
Arosa
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-04-2004 17:16

[12422] deze auto heeft koud een vreemd bijgeluid bij insturen lijkt een op lager v/d pomp maar kan ook uit het stuurhuis komen ? na +/- 4 bochten is het weg ?? auto heeft net 40000 km gelopen ..