3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-04-2004 17:16
[12422] deze auto heeft koud een vreemd bijgeluid bij insturen lijkt een op lager v/d pomp maar kan ook uit het stuurhuis komen ? na +/- 4 bochten is het weg ?? auto heeft net 40000 km gelopen ..