Geplaatst: 21-04-2004 15:56
Ik heb hier in de werkplaats een xantia 1.8 16v G3 die ineens afsloeg tijdens het rijden en vervolgens niet meer aan de praat te krijgen is. Na het meten van diverse spanningen, blijkt er op het hoofdrelais en dus ook op de bobines en de boordcomputer geen spanning te staan. Sleutel herkenning werkt wel, het lampje op het dashboard gaat uit, maar verder totaal niets. Zekeringen gecontroleerd alsook het contactslot. Wie weet de oplossing?