Geplaatst: 27-04-2004 17:14
Mijn probleem is dat de motor af en toe helemaal niet start bij het om draaien van de sleutel geen spanning op de geel/zwarte draad op de start motor ??
wie heeft dit probleem wel eens gehad ,contactblokje op het contactslot ,immobiliser geeft niet door ????
alvast bedankt voor de reactie gr arie