Geplaatst: 24-06-2005 17:50
[33762] Weet iemand hoe het komt dat ik, als het stadslicht aanstaat op de aanhangwagenstekker op wel 5 punten tussen de 6 en 9 V spanning meet? Op de vouwwagen staat het a-licht nog maar op 2,4 V waardoor het lichtpuntjes zijn wat er overblijft.Bij een andere wagen is alles goed, het is zo gek dat als allen het stadslicht aanstaat er ook op andere punten spanning staat, stekker ziet er heel goed uit. Trekhaaksysteem staat buiten het centr zek gebeuren om, is door dealer aangesloten en apart met 3 zek gezekerd, gaarne advies