3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-11-2007 14:31
[92189]Van deze vw transporter valt soms ineens de rembekrachtiging weg.
het gebeurt maar sporadisch dus moeilijk vast te stellen waar het aan ligt.
de vacuumpomp werkt goed en de slangen zijn oke.
iemand een idee?
B.V.D.