2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-11-2007 19:52
[92216]deze auto heeft originele achteruitrijsensoren ,klant zegt dat deze soms geactiveerd worden bij het bedienen v/h rempedaal
dit gebeurd ook als de auto niet in de achteruit staat.wie zegt dit iets