Geplaatst: 07-11-2007 11:32
Hallo ik heb hier een polo die zomaar spontaan onder het rijden afslaat en daarna duurt het een tijdje dat ie weer aanslaat.
Op de snelweg bij hoger snelheid houdt de motor ineens even in maar dat is van korte duur, daarna kun je weer gewoon doorijden.
Voordat deze storing gebeurt gaat de gloeilamp even branden.
Kan iemand mij helpen met deze storing?
Alvast bedankt