Geplaatst: 07-11-2007 23:03
[92391]Klacht van de klant , als je met de auto aan het parkeren bent soms afslaan , te laag toerental ??? +/- 650 toeren/min , als je te vlug vertrekt ook afslaan ( ik had het niet voor ), ik ben met de auto gaan rijden en je moet de auto ook gewoon zijn , heb ondervonden dat als je wilt schakelen ( koppelingspedaal gelost en de gaspedaal ook ), het toerental verhoogd van 100/200 toeren en terug zakt , dan heb ik ook aan 3000 toeren in 3de versnelling aan 70km/u mijn gaspedaal gelost ( in versnelling !!! ) en had 48sec nodig om op stationair toerental te geraken , niet normaal denk ik , iemand ervaring mee ?? de auto heeft 60000km in de buik , niet overdreven ..