Geplaatst: 07-11-2007 23:10
[92392]deze peugeot start slecht en valt vaak uit bij het uitlezen kwam eruit dat de stationairregelmotor slecht zo werken is deze schoon te maken en in te leren komt dit vaker voor en de auto had nog een storing namelijk hij zou een defecte katalysator hebben maar daar geloof ik niet in wanr daar door start de auto niet slecht alvast bedankt