Geplaatst: 08-11-2007 18:35
[92433]We hebben een bmw die erg inhoud maar alleen bij warme motor, we hebben de bougies/verdelerkap/rotor/krukaspositiesensors al verv ook het gasklephuis en luchtomloop gereinigd. ook dekleppen gesteld en compressie gemeten. Was bij alle 6 cilinders 12 bar.
wie kan ons helpen