Moter wil niet aanslaan nadat kop is gemonteerd transporter t4 1997

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 tdi
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-11-2007 22:45

[92514]Wie heeft er een tip of kent dit probleem heb de kop gedemonteerd doordat de onderste bout los is gegaan alles is gereviseerd de auto was gewoon rijdend nu af gemonteerd maar wil niet lopen op diesel slaat wel aan met ehter maar gas geven is onmogelijk pomp op twee standen op tijd gezet en wil gewoon niet aanslaan nu lijkt het mij onmogelijk dat de pomp kapot is maar oke you never no wie heeft dit wel eens meegemaakt of heeft voor mij een tip alvast bedankt peter