Geplaatst: 09-11-2007 22:45
[92514]Wie heeft er een tip of kent dit probleem heb de kop gedemonteerd doordat de onderste bout los is gegaan alles is gereviseerd de auto was gewoon rijdend nu af gemonteerd maar wil niet lopen op diesel slaat wel aan met ehter maar gas geven is onmogelijk pomp op twee standen op tijd gezet en wil gewoon niet aanslaan nu lijkt het mij onmogelijk dat de pomp kapot is maar oke you never no wie heeft dit wel eens meegemaakt of heeft voor mij een tip alvast bedankt peter