Loopt niet meer, wie heeft informatie.

2 reacties

Merk
Jaguar
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
V8
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-05-2006 17:54

[55647] Bij bovenstaande auto het volgende probleem, rijdt gewoon, slaat af en nooit meer willen aanslaan. Bij een volgende startpoging leek er wel een klein beetje leven in te zitten, maar het lijkt alsof de vonk zeer onregelmatig wordt afgegeven. Brandstof wordt voldoende ingespoten, getuige de reuk achter uit de uitlaat. Tevens bleef het linker uitlaatspruitstuk koud en werd de rechter wel warm. Om toch fatsoenlijk te kunnen meten ben ik op zoek naar het elektrische schema van deze auto. Wie heeft dat toevallig in zijn laatje liggen of helpt me op een andere manier. Direkt de oplossing aandragen mag natuurlijk ook! Vr. gr. Maikel.