3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 13-11-2007 16:39
[92781]hallo, weet iemand van jullie hoe ik bij het nieuw type vito de service interval handmatig kan verzetten Op het instrumentenpaneel zitten de knopjes: m , r , het plus teken en min teken bvd Wilber