Geplaatst: 13-11-2007 13:31
[92773]Klant belde net met de mededeling dat er melding op display komt "accuspannig te laag".
Dit heeft hij één keer eerder gehad en is toen bij ons langs geweest ..laadspanning gemeten en deze was toen goed
(melding was ook al weer weg).
Is iemand bekend met dit probleem?