Melding "Accuspanning te laag"

9 reacties

Merk
Volvo
Model
S40
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0D
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-11-2007 13:31

[92773]Klant belde net met de mededeling dat er melding op display komt "accuspannig te laag".

Dit heeft hij één keer eerder gehad en is toen bij ons langs geweest ..laadspanning gemeten en deze was toen goed

(melding was ook al weer weg).

Is iemand bekend met dit probleem?