Geplaatst: 17-08-2006 8:45
[62070] Hoi collega's. Moet ik bij deze Focus 1.8 tdi de multiriemspanner (niet distributie hé) compleet vervangen, kan geen rolletje appart verkrijgen ? heeft 130.000 km gedaaan, lijkt me een hele klus om de spanner compleet te vervangen. De achterremmen, kun je de remtrommel losmaken door het lager te demonteren, of door de 4 bouten aan de achterkant te verwijderen ,zodat heel het boeltje er af komt, wil de pompjes nazien op lekkage. Groetjes