Riemspanner + achterremmen

11 reacties

Merk
Ford
Model
Focus
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8 tdi
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-08-2006 8:45

[62070] Hoi collega's. Moet ik bij deze Focus 1.8 tdi de multiriemspanner (niet distributie hé) compleet vervangen, kan geen rolletje appart verkrijgen ? heeft 130.000 km gedaaan, lijkt me een hele klus om de spanner compleet te vervangen. De achterremmen, kun je de remtrommel losmaken door het lager te demonteren, of door de 4 bouten aan de achterkant te verwijderen ,zodat heel het boeltje er af komt, wil de pompjes nazien op lekkage. Groetjes