Geplaatst: 23-08-2004 22:50
[17145] volgens klant viel de stuurbekrachtiging enkele seconde weg. na ruk aan het stuur was probleem over.
motor draaide normaal.
geen foutcode, geen lekkage wie geeft er een tip.
denk zelf aan b.v. een stuurklepje welke is blijven hangen.