4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 25-08-2004 19:17
[17216] Klant komt met de klacht dat de auto soms uit zichzelf harder gaat tijdens het afremmen op de motor bij bv. het verlaten van een snelweg. Nog niet uitgelezen, maar is het gaspedaal een mogelijkheid?