2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 07-09-2004 9:53
[17476] GEEN VOL AUTOMATISCHE AIRCO.
AIRCO WERKT ALLEEN OP STAND 1.
WIJ HEBBEN VOORSCHAKELWEERSTAND EN SCHAKELUNIT VERVANGEN, MAAR HET PROBLEEM BLIJFT VOORDOEN.
GRAAG U REACTIE.
Het probleem is op gelost.