Geplaatst: 03-09-2004 16:15
[17417] Auto valt soms spontaan uit tijdens de rit, en ook toen wij de auto wilden parkeren stopte de motor en wilde niet meer aanslaan.
Wij hebben toen met de afstandbediening open en dicht gedaan en toen sloeg hij wel aan maar ietsjes traag. De foutcodes zijn door ons en de dealer uitgelezen maar er stonden geen duidelijke fouten in. Wij kregen een paar foutcodes m.b.t. de sleutel.
Wie weet raad??
Sido Schat