Geplaatst: 02-09-2004 21:41
[17411] wij hebben bij een alfa 156 de cilinderkop(nieuwe kleppen ,geleiders) vernieuwd na dat de distr riem gebroken was,na die tijd verbruikt deze auto zeer veel olie 1 liter op 800 km.(klephoedjes zijn nieuw).al div toevoegingen toegevoegd,remvloeistof boven zuigers in latten trekken maar geen resultaat,ons is verteld dat wij de cilinderkop af moeten laten vlakken(RAAR VERHAAL)misschien dat iemand hier iets over weet of een andere oplossing weet