Geplaatst: 09-09-2004 14:33
De motor loopt niet doordat hij geen brandstof krijgt ingespoten.
Geen foutcodes. 5 volt op de injectoren maar de computer legt ze niet aan massa. Computer vervangen zonder resultaat. Pus en min op de computer gecontroleerd. Verbindingen van computer naar injectoren gecontroleerd en goed bevonden. Als ik de Injectoren Pulserend aan min leg dan loopt de motor goed. Stuurdraden van computer naar injectoren ook al vervangen zonder resultaat.
Wie kan mij helpen??
Alvast bedankt. Vr Gr René Burgwal.