Geplaatst: 12-09-2004 20:11
[17801] Ongeveer een maal per week is het mogelijk dat de snelheidsmeter en de pinkers bij het opzetten niet functioneren. En zonder er iets aan te doen, verdwijnt het probleem na enige tijd. Maar het komt steeds terug.Wie kan me helpen? Voor de rest is alles normaal.