injector lampje dearsbord

10 reacties

Merk
Alfa Romeo
Model
Spider
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-06-2005 13:41

[34089] heelsoms gaat het injectorlampje branden op het dearspord. Maar er zit geen storning in de ecu. en het lampje gaat ook weer uit onder het rijden en er is geen patroon in van wanneer aan of uit.

en onder het rijden merkje niks.

vrg cees mur