Geplaatst: 30-06-2005 13:41
[34089] heelsoms gaat het injectorlampje branden op het dearspord. Maar er zit geen storning in de ecu. en het lampje gaat ook weer uit onder het rijden en er is geen patroon in van wanneer aan of uit.
en onder het rijden merkje niks.
vrg cees mur