Geplaatst: 23-01-2004 22:31
Wagen werd naar de garage afgesleept.Wagen start goed, slaat aan voor 1 sec en dan terug af.Was het een benzinemotor je zou denken dat de wagen verzuipt of de ontsteking doorslaat.
Bij het starten krijg je grijswitte rook aan de uitlaat.
Foutcodes uitgelezen, geen fouten.
Brandstofsysteem gecontroleerd, geen luchtbellen en geen benzine bij de diesel, brandstofpomp steekt diesel langs de retourleiding.
Doe er morgen mee verder maar indien iemand deze nacht de oplossing vind.