Geplaatst: 20-01-2004 8:19
Wij hebben een probleem met een h200 turbo diesel
De auto wil 8 van de 10 keer niet harder als 100 a 120 kmh rijden op de snelweg,dit is ongeveer 2500 toeren
Als hij gaat inhouden gaat tevens het motormanagment lampje branden
De ecu is al een paar keer uitgelezen en gaf dan de bps sensor aan die is al vervangen samen met de vacuumklep boost pressure
We komen er niet meer uit ,ook de dealer heeft er al een paar keer naar gekeken en mee gereden
Wie kan ons verder helpen?