schokken bij lage toeren

5 reacties

Merk
Ford
Model
Focus
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-07-2005 22:15

[34509] Hallo,ik heb hier een focus1.8tddi,met als probleem dat de auto vooral op lage toeren erg schokt.Het lijkt alsof je met het gaspedaal speelt.De auto heeft 190000 km gelopen,kan het in de brandstofpomp zitten? Er is geen storing opgeslagen en hij trekt ook goed.Heeft deze auto een 2massavliegwiel?

Wie heeft dit al eens meegemaakt?

simon.