Geplaatst: 08-07-2005 15:45
[34539] wij hebben een 106 staan en als je de auto op contact zet spuit hij een grote hoeveelheid benzine in. en wil niet starten, wij hebben de injector al vernieuwd ,nieuwe regeleenheid nog steeds zelfde probleem auto verzuipt gewoon in de benzine het gaat om een magneti marelli systeem
wie heeft hier meer kaas van gegeten
gr niels