start niet injector probleem !!!

5 reacties

Merk
Peugeot
Model
106
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-07-2005 15:45

[34539] wij hebben een 106 staan en als je de auto op contact zet spuit hij een grote hoeveelheid benzine in. en wil niet starten, wij hebben de injector al vernieuwd ,nieuwe regeleenheid nog steeds zelfde probleem auto verzuipt gewoon in de benzine het gaat om een magneti marelli systeem

wie heeft hier meer kaas van gegeten

gr niels