Geplaatst: 30-01-2004 22:45
[9058] hoi!
zou iemand mij kunnen vertellen of en zoja hoe je een ontstekingsmodule van een excel uit '94 (dat grijze blokje tussen het inlaatspruitstuk) door kunt meten.
Mocht iemand nog zo'n ding hebben liggen en er vanaf willen, laat het me weten :-)
Ohja, ALLEEN reageren als je echt verstand van auto's hebt, want ik lees hier af en toe oplossingen op vragen..... :-(
groetjes, marcel