Geplaatst: 08-07-2005 17:24
[34544] Weet iemand waarom ik totaal geen spanning op de a-h-wagenstekker 13 polig krijg, is uitgevoerd met Can-bus, alle zekeringen in orde, ook aan de re zijde bij de stuurrelais achter in de auto; er zit op de achterplaat een zwarte kast met Ford erop, waarschijnlijk een regelunit, gemeten met univ meter,
hoor het blauwe relais ernaast tikken, kan ik nog iets resetten
door accupolen los te halen, of heeft uitlezen zin gaarne antwoord indien mogelijk