Geplaatst: 01-02-2004 12:30
[9107] Soms slaat de motor helemaal niet aan.
Maar dan ineens wel weer en als je dan gaat rijden dan schokt de auto hevig .Het is dan of de motor elk moment wil afslaan.
Ik zelf denk aan de BDP sensor maar wie heeft er meer ervaring mee. alvast bedankt groetjes Dik