Geplaatst: 10-07-2005 11:54
[34614] Hoi,
Heeft iemand soms al problemen ondervonden met focus Tdci 115 PK waar de turbodruk pas afslaat bij 1.5 bar. Volgens mij is dit het dubbel van wat hij eigenlijk mag hebben.
Heb reeds turboklep en luchtmassameter uitgestest maar dat is het niet.Het stangetje op de turbo gaat vlot op en neer. Naar mijn mening zou het de turbo zelf zijn die vastzit. Vermits deze een variable schoepen turbo is kunnen de schoepen vastzitten door verontreiniging of niet soms? Klant is een rustige rijder.
heeft hier iemand al ervaring mee.