Geplaatst: 23-02-2004 14:36
[10039] Ik heb hier een Seat Alhambra 1.9 TDi bj`98 90pk staan die om de
+/-200km weer trilt in het stuur. Remschijven afgedraaid,vervangen,
remblokken,wielnaven vervangen,alles gecontroleerd maar steeds na +/- 200km
trilt de auto weer in het stuur. Als je het rempendaal licht indrukt trilt
ie en bij volle druk is het weg. Heeft iemand dit meegemaakt of wie weet een
oplossing.