Geplaatst: 11-07-2005 23:08
[34700] sinds kort doet mijn 480 turbo 1995 regelmatig ploffen in de uit/inlaat. de lambda sonde was stuk en heb deze vervangen.nieuwe sonde met scoop gemeten en spanning wisseld stationair ca 1 x per seconde. als ik hem op 2000 toeren hou hoor je hem licht overslaan. ik heb bougies,kabels verdelerkap,rotor,bobine,ontstekingsmodule,bdp sensor al vervangen. ingaande signaal van de bobine met scoop gemeten niets aan te zien, kleppen gesteld, injectoren getest bij bosch-dienst,ok,???????? ik weet het niet meer. wie weet??