Geplaatst: 18-07-2005 22:20
Hallo, wij hebben een 146 jtd die niet meer aanslaat.
Hij is uitgelezen bij de dealer en de computer geeft alleen aan dat de brandstofdruk telaag is.
Pomp in de tank is gecontroleerd de hogedrukopomp is getest en de drukregelaar is vervangen.
Ook zijn er geen foutcodes van fase en of krukas sensor in het systeem. Deze sensoren zijn ook doorgemeten.
Heeft iemand nog suggesties of een soortgelijk probleem meegemaakt met een jtd.