Geplaatst: 11-03-2004 19:58
[10784] Deze Chevy houd in op benzine als hij vermogen moet leveren als je heel rustig gas geeft dan accelereert hij wel maar geef je teveel gas dan smoort hij.
De brandstofdruk is goed
De injectietijd is maximaal groot
De injectoren zijn op flow gechekt en dat is goed
computer is al eens gewisseld maar niets hielp
Op Gas loopt de auto prima