7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 15-11-2007 18:06
[92975]Ik moet de distibutie vervangen van een 318 tds. Moet de cullas er altijd vanaf of kan dit zoals bij Mercedes, zonder te demoteren?
Bedankt alvast voor de reacties.